Zile insorite

Salutare, dragilor!

Ce mai faceti? Acum ca a venit caldura, banuiesc ca toata lumea iese la plimbare si se rasfata in razele plapande ale soarelui. Stiu ca v-am spus ca am sa revin cu niste poze din minunatul Brasov, dar din pacate, tocmai acum, mi s-a stricat aparatul :( Asa ca zilele astea am fost in cautarea unuia nou. Sper sa reusesc sa il achizitionez cat mai repede, ca nu mai rezist :)


Ca sa ma revansez, am sa organizez un nou concurs, in colaborare, desi vroiam initial un giveaway. Deci, ce parere aveti? Stati aproape si fiti pe faza sa va inscrieti :)

In alta ordine de idei, ne pregatim de accesorii noi :x Coletele sunt deja pe drum, asa ca zilele urmatoare revin si cu noutati (sper sa reusesc cumva cu fotografiile)
See you soon!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu