Vreme de ...

.. lucrat la accesorii noi!:) La ce va gandeati? 
Ei bine, cum vremea nu prea a tinut cu noi zilele astea (cel putin in Brasov), ne-am apucat de accesorii noi. Pe drum se afla un colet cu materiale, dar pana atunci, ne-am pus pe treaba cu ce mai aveam. Asa ca azi am pentru voi un colier care mie imi place tare mult si bratari noi. Doua bratarele identice au fost realizate la comanda, dar am sa vi le prezint oricum :)


Lantisor de bronz cu pandantiv in forma de aparat de fotografiat (22*21mm). Are lungimea de aprox 41cm, fiind reglabil. Pret 12lei


Bratara realizata din snur suede si accesorii de bronz. Pret: 5lei.


Bratari realizate din snur suede si accesorii argintii. Au fost facute la comanda, dar se pot reface:)
Cam asta e tot pentru azi. Ne vedem curand! O zi frumoasa :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu