Tooooooamna

Hello, dragilor :)
Am revenit cu o scurta postare. Nu am multe accesorii noi, dar am o groaza de poze noi, de toamna :) Sa nu va pun prea multe, am decis sa fac un colaj (mititel). Iata ce a iesit :
Bineinteles, am mult mai multe poze, desi nu a fost o sedinta programata :)) 
Dar, sa va mentin atentia, am pentru voi si cateva bijuuri, ceva mai proaspete
 Inelus reglabil din cabochon si baza de bronz, cu diametrul de 16mm
 Cercelusi cu tija din cabochon si baze de bronz, cu diametrul de 14mm
 Cercelusi cu tortita din cabochon si baze de bronz, cu diametrul de 14mm. Eu ii ador <3
Pentru final am pastrat un alt inelus, realizat tot din cabochon si baza de bronz, cu diametrul de 16mm.
Va astept cu drag comentariile, parerile, comenzile :)
O zi frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu