Accesorii noi

Neeaata tuturor !

Am o mica surpriza astazi :) Am lasat, pentru moment, Fimo deoparte si m-am ocupat de....Margelute :X Am creat doua perechi de cercelusi lungi si lista continua, deoarece nu vreau sa ma opresc, inca :)


Stiti filmul acela animat, "Rio"?  Ei bn, aceasta pereche de cercei se numeste "Blu", acesta fiind numele personajului principal, acel papagal simpatic, albastru.
Sunt realizati din margele de nisip (4mm), in doua nuante de albastru si putin alb. Au o lungime de aprox. 10cm (4.5cm- margelute, 4.5cm-lant, 1cm- tortita). Pretul lor este de 15lei. 



A doua pereche de cercelusi nu are inca un nume :) Este realizata, de asemenea, din accesorii argintii si din margele de nisip (4mm). Cercelusii au o lungime de aprox. 10cm (4.5cm- margele, 4.5- lant, 1cm- tortita). Pretul ei este de 15lei.



Pentru final am pastrat o poza din timpul procesului de creatie :-D. Voi posta curand si alte accesorii. Pana atunci, nu uitati de REDUCERI! Mai sunt doar cateva zile! O zi frumoasa!


2 comentarii: