Lucrusoare noi :)


Sunt foarte bucuroasa sa va arat primul portfard facut de mine:-) L-am facut acum 3 saptamani, insa nu am apucat sa il fotografiez. Este realizat dintr-un maieu mai vechi, care imi era mic, asa ca ... i-am dat o noua intrebuintare si un nou aspect :D. 






Siiii, cum mi-a mai ramas putin material, am decis sa nu il arunc. In fotografia de mai jos se observa o viitoare bratarica impletita, pe care o voi posta in curand. ( inca nu e terminata :-)


P.S.:Pregatesc o mica surpriza pentru voi ! See you soon :*

2 comentarii:

  1. Irina,
    Iti multumesc pentru ca te-ai alaturat site-ului meu.M-am uitat si eu pe blogul tau,sa vad ce faci si mi-a placut frumusetea lucrurilor pe care le faci.Absolut superbe!Ma alatur si eu site-ului tau ,cu multa placere,pentru a te putea urmari.Pupici

    RăspundețiȘtergere