Final week...

...before exams :)
Salutare tuturor!
Ce mai faceti? Eu ma pregatesc de sesiune, deoarece aceasta e ultima saptamana de relaxare cursuri :) Am sa incerc totusi, pe durata sesiunii, sa nu fiu chiar absenta. 
In alta ordine de idei, pentru cei norocosi care au fost prezenti pe Facebook de 1 iunie, am avut si o promotie cu discount de 10%, iar pentru ceilalti am inca oferta cu transportul valabila. Bineinteles, vor mai urma si alte surprize, asa ca urmariti blogul sau Facebook-ul in continuare.
Daaar..gata cu vorba lunga. Astazi am pentru voi o pereche de cercelusi si un lantisor cu... bufnita :) Sper sa va placa.

Cercelusii sunt din bronz si au pretul de 5 lei, iar colierul cu bufnita este argintiu, reglabil si are pretul 18 lei.
O saptamana frumoasa va doresc! Ne revedem curand :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu