Ultima saptamana...

.... de cursuri a ajuns la final. Si iata-ma in fata unui weekend, care va trece la fel de repede, cum au trecut lunile primului an de facultate :(
Dar, cum incerc sa imi mentin firea optimista :) am decis sa fac o pauza de la studiu si sa va incant privirile cu noutati. In primul rand, am pentru voi o pereche noua de cercelusi cu tortita. Sunt realizati din margelute (le ador culoarea<3 ) si accesorii din bronz. 
De asemenea, am incercat si o pereche de cercelusi cu snur suede :)
Cum una din calitatile mele (sau din defecte :) ) este curiozitatea, am incercat sa realizez bratarele cu sistem de inchidere reglabil, alcatuit din noduri sau impletituri. Am vazut ca se poarta foarte mult si am zis "de ce nu?". Asa ca m-am documentat si rezultatul este mai jos :)
Dar am pastrat ce-i mai bun pentru final. Urmaream de ceva vreme diverse tutoriale si chiar am mai avut niste tentative (reusite pe jumatate :) ) In schimb, acum am placerea sa va prezint, cu maaaare drag, doua bratarici (superbe bineinteles) la care am muncit eu aseara. Enjoy it!
Un weekend placut va doresc!

2 comentarii:

  1. Hei. As dori si eu acea bratara reglabila verde, cum as putea face comanda :D ? Multumescc anticipattt.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna:) Pai pe pagina de Facebook din dreapta sau printr-un mail la irinabotique@yahoo.com
      Pupici :*

      Ștergere