It's almost the end of the year..

Hey, dragutilor! Craciun fericit!
Ma chinui de cateva zile sa scriu pe blog si am hotarat ca acum e momentul. (in sfarsit am reusit)
Au fost niste saptamani foarte agitate, am avut un program extrem de incarcat cu proiecte, comenzi si pregatiri de targ. (mai jos aveti o particica din stand)
De-a lungul celor trei zile (minunate <3) a suferit ceva modificari, dar in mare cam aceasta a fost comoara mea. Am fost putin dezamagita de cei care ne-au vizitat, dar m-am simtit foarte bine, ca intr-o familie, alaturi de "colegii" mei de breasla. 
Cum probabil ati vazut deja pe Facebook, mai am cate ceva in stoc. Pentru detalii suplimentare, nu ezitati sa ma contactati :)
In alta ordine de idei, vreau sa va anunt ca iau o mica pauza, sa profit de vacanta aceasta si sa ma odihnesc dupa perioada agitata prin care am trecut. Daca va doriti ceva din produsele existente in stoc, va ajut cu mare placere. De lucrusoare noi sau facute la comanda, ma voi ocupa dupa data de 6 ianuarie (depinde de comanda). Pana atunci va astept cu drag comenzile.
De asemenea, pentru aceia care doresc martisoare lucrate manual, ii rog sa ma contacteze cat mai din timp, pentru a fi gata inainte de 1 martie. Stiu ca poate suna ciudat ca v-am dat aceasta veste, dar prefer sa le fac mai curand deoarece necesita ceva atentie si, bineinteles, timp :) 
Ar mai fi de zis, dar voi incerca sa postez mai des, sa ajung la zi cu noutatile.
Pana atunci, va pupacesc! O seara frumoasa! :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu