S-a mai dus un an..

S-a mai dus un an din viata mea, a ta, a lor, a noastra.. 
Un an incarcat cu momente frumoase, un an in care si-au facut aparitia si momentele mai putin placute, dar cu valoarea si semnificatia lor. Constat cu un strop de regret, dar si cu bucurie, ca anul ce a trecut a fost unul deosebit. Am crescut, am legat prietenii noi, am evoluat pe plan "profesional" (ma refer strict la pasiunea mea pentru handmade), am intampinat probleme, am avut de luat decizii si, ca fiecare dintre voi, sunt intr-o permanenta evolutie.
Dar acum, e un nou inceput, un nou drum, o noua fila ce asteapta sa fie completata. Cu ocazia asta, vreau sa va urez sanatate multa (este cu adevarat cea mai importanta) si nu va incarcati cu tot felul de planuri, idealuri de atins. Traiti viata asa cum este ea, cu bune si rele! Profitati de fiecare secunda care v-a fost daruita! 
Nimeni nu va putea da timpul inapoi si e pacat sa traiesti cu regrete. 
In incheiere, va multumesc ca ati fost alaturi de mine si ca imi apreciati munca (si totodata sufletul pus pentru reusita). Voi continua sa scriu si sa va impartasesc lucrurile frumoase din viata mea. 
La multi ani, dragilor! La multi ani, 2014!
Cu drag, Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu