In sfarsit iarnaaa..:X



Salutare!!!!:)


Imi cer mii si mii de scuze ca am fost atat de absenta de pe blog, dar am avut o multime de "belele tehnice" :D , pe scurt : laptopul meu e in reparatii . Pe langa programul incarcat, am reusit sa ma aprovizionez cu ceva materiale si cu muuulta inspiratie, ca tot vine Craciunul. Am cateva proiecte ce asteapta sa fie terminate inainte de Craciun. Promit sa le postez cat mai curand, pentru a va putea bucura de ele. 

Astazi o sa va arat o bratarica, care mie personal imi place tare mult. 


Este facuta din snur Suede si accesorii de bronz (lantisor, incuietoare in forma de lacat cu cheita, charm inimioara si 2 charm-uri cu frunzulite). Pretul este de 8 lei.

In alta ordine de idei, a niiins aici, la Brasov, si daca nu ma credeti pe cuvant, am si dovada :)
Poza este facuta azi, in parcul central. Am incercat sa prind Cetatuia, la intoarcerea de la cursuri. Deci? Ce parere aveti? La voi a nins?



Sper sa aveti o zi frumoasa si sa va bucurati de fiecare moment! Pupiciii:*
P.S.: "LA MULTI ANI!" pentru toti cei ce poarta numele de Nicolae, Nicoleta etc:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu