Sarbatorile vin, Sarbatorile vin



Si iata-ne la doar cateva zile distanta de una dintre cele mai asteptate sarbatori : Craciunul! Sunt ultimele zile in care aveti posibilitatea de a-i scrie batranului Mos Craciun, in speranta ca pe 25 veti gasi sub brad, cadoul (cadourile) mult dorit(e).

Cum toata lumea este cuprinsa de "febra" cumparaturilor, m-am gandit ca nu ar strica sa va arat idei de cadouri handmade pentru cei dragi, simple si usor de realizat, dar de mare efect. Chiar daca nu dispuneti de prea mult timp, nu va faceti griji. O simpla felicitare nu va rapeste mai mult de 10-15 min. Garantez ca nu o sa regretati timpul pierdut, mai ales dupa ce veti vedea zambetul celor apropiati.



 Globulete astea  "de zapada" mi se par minunate:x Din pacate, eu nu am gasit inca un borcan pe masura bradutului meu. Totusi sper sa fie gata pana pe 25, pentru ca i-am pastrat un loc special :)
Asa ca gata cu vorbareala si spor la treaba! Doar cateva zile si atatea de facut...





Mai multe idei gasiti pe Pinterest.com si desigur, pe Google. O zi frumoasa si multa inspiratie!:*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu