Noutati de prin nameti


Hello!

Ce mai faceti? Cum e vremea la voi? Se pare ca iarna a pus stapanire pe toata tara. Indiferent unde te uiti..e numai zapada :x Asa ca bucurati-va de toti fulgisorii de nea :)  
In alta ordine de idei, zilele trecute am hoinarit prin Kaufland si ghici ce? Am gasit acest suport de inele ( pe care mi-l doream de ceva vreme) la un pret redus. 


 Am ezitat putin, dar am hotarat ca este necesar :) Alaturi de el este un bradut, achizitionat din acelasi supermarket cu 2 saptamani in urma. L-am cumparat pentru un proiect care e aproape gata.  
Asa ca am sa revin, cel mai probabil la inceputul saptamanii urmatoare, cu fotografii. Sper sa va placa!


Siiii..mai am un mic proiect, neterminat inca, cu care sper sa va incant :) Voi posta de asemenea fotografii, in cateva zile. O zi frumoasa tuturor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu