De toate :)

Hey, dragilor :)
Am fost din nou absenta pe blog (mi-e mai la indemana cu Facebook-ul :D) pentru ca nu prea am avut timp liber. Treburile de acasa m-au cam tinut ocupata saptamana asta, dar am revenit cu o scurta postare, sa va arat ceva noutati :)
In primul rand, va prezint 2 ineluse superbe, cu cabochon. Dimensiunea acestuia este de 16mm.

 In al doilea rand, am pentru voi doua perechi de cercelusi, deasemenea realizati cu ajutorul cabochoanelor de sticla de 14mm
Iar pentru final, am pastrat un mic proiect DIY, pe care l-am realizat singura singurica :) Sunt foarte incantata de ceea ce a iesit. Astept cu drag parerile voastre.
Ne vedem data viitoare cu noutati ;)
Pupici, Irina

P.S.: Ne apucam de "framantat" zilele astea ;) Revin cu detalii

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu