Ne ocupam timpul cu de toate..

..ca doar e vacanta, nu? :)
Cum nu am reusit sa ajung la mare (inca), ci doar cate 2-3 zile pe ici, pe colo, trebuie sa fac in asa fel incat sa imi ocup timpul. Am fost fata harnica si am lucrat indelung pentru targ. Vreau ca totul sa iasa perfect, asa ca e nevoie de muuuulta rabdare si e mult de lucru. 
In pauzele de impletit sau modelat, m-am ocupat de proiecte DIY. Mai jos este a doua pereche de pantaloni scurti pe care o realizez anul asta :) (prima nu am apucat sa o fotografiez, dar nu-i timpul pierdut)
M-am ocupat de curatenie :) si am dat peste o pereche de blugi pe care nu ii mai purtam de ceva vreme. Imi pare rau ca nu mi-a trecut prin cap sa ii fotografiez inainte, dar am sa rezolv aceasta problema la urmatorul DIY.
De asemenea, am realizat pentru weekend-ul acesta, standuri pentru bratari. Le voi posta saptamana viitoare, impreuna cu parerile legate de prima mea participare la un targ de acest gen.
Pana atunci, va doresc o saptamana frumoasa in continuare si ne vedem curand! :)
Pupici :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu