Pregatiri..

Sunt foarte suparata, extrem de suparata.. pe mine :) Desi s-ar crede ca m-am lenevit, deoarece am lasat-o mai moale cu postarile, va asigur ca nu este asa. Promisesem sa revin cu un mare anunt, care a ramas mare, doar ca a fost anuntat pe Facebook de ceva timp. Asadar, pentru cei care nu ati vazut postarea de pe Facebook, va anunt cu mare drag ca voi participa la primul meu targ de handmade :X
Acesta se va desfasura weekend-ul viitor (10-11 august) in orasul meu, Pitesti. Fiind super incantata de acest cadou (pe care mi l-am facut singura :)) ) toate zilele astea am muncit din "greu" la muuulte accesorii, muulte surprize si muulte alte detalii. 
Timp de aproape o saptamana, m-am chinuit ( deh...daca sunt asa nehotarata :D ) sa realizez cartile de vizita. Sunt foarte incantata de ceea ce a iesit, dar nu vreau sa stric surpriza, asa ca nu le voi posta, cel putin deocamdata. 
Pentru ca nu vreau sa va plictisesc cu nebunia din capul meu (o multitudine de idei) , va mai spun pe scurt ca veti vedea multe lucruri noi si frumoase. Mai e ceva de lucru, mai e putin timp, dar sunt sigura ca voi termina cu bine totul, iar targul va iesi perfect :)
Pana la urmatoarea postare, va doresc o saptamana minunata!
Pupici :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu