Cu un pas mai aproape de vacanta..

Hey, dragilor :)
Am mai facut un pas spre vacanta, s-a mai dus un examen...Curand se va termina si sesiunea asta, va trece tot stresul si voi avea o luuunga perioada de relaxare. 
Din pacate, timpul nu mi-a permis sa mai scriu pe blog, dar cei care ma urmariti pe Facebook ati vazut probabil si noutatile. Astazi am revenit pentru cateva minute, la placerea de a scrie, si vreau sa va arat cateva din ceea ce gasiti un micul meu magazin cu bijuuri.
 Am vazut ca se poarta acest tip de ceasuri-bratari. Ceasul de mai sus nu mai este disponibil, dar voi revenii cu alte modele curand :)
 Bratarele cu snur suede si conector cu "love", disponibile in mai multe culori :)
 Bratara cu margele si accesorii argintii. Pretul ei este de doar 10 lei.
Siii..in ultimul rand, un accesoriu pentru telefon, realizat din margelute. Sunt foarte incantata de rezultat, sper sa va placa si voua :) 
Celor care ati trecut de sesiune, va doresc vacanta placuta, si bafta celor care sustin zilele astea bac-ul! A mai ramas un singur examen si apoi am sa postez mai des, mai multe accesorii.
O saptamana frumoasa!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu