Mai si muncim :)

Hey, dragilor!
Imi pare tare rau ca am fost atat de absenta pe blog. Am preferat Facebook-ul in ultima perioada deoarece nu aveam prea mult timp la dispozitie. Promit solemn sa ma revansez :)
Nu am mai postat de cateva zile noutati, dar va asigur ca lucrez la muuuulte accesorii frumoase pentru voi. In cursul acestei saptamani m-am reapucat de modelat. Nu va arat tot, va las doar o fotografie cu doua perechi de cercelusi cu tija :)
 De asemenea, am realizat si cateva bratarele. Cea portocalie cu charm "Belive" s-a dat, momentan nefiind disponibila. Dar va astept aici pe blog sau aici daca vreti sa vedeti si alte modele sau culori.
Nu va mai retin, ma intorc la treaba :) Am sa revin curand cu un mare anunt, pe care ma chinui sa il tin secret de cateva zile.
Va doresc un weekend superb si va las mai jos o fotografie cu tortuletul de la ziua mea. Aaa..si nu v-am zis :) pe 18 a fost ziua mea, am mai imbatranit cu un an si am schimbat si prefixul. De acum pana la anul, am doar 20 ani ("fara griji si fara bani" :))
V-am puuupat :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu