Vacanta, vacanta si iar vacanta :)

Salutare dragilor!
Imi pare tare rau ca am neglijat postarile de pe blog. Astazi am revenit cu o postare scurta, dar cu un anut maaare :) 
In perioada 10-21 iulie, v-am pregatit o noua oferta. La orice comanda de minim 40 lei, beneficiati de transport gratuit + un voucher cadou, de 15 % reducere, ce va putea fi folosit pentru o comanda urmatoare. Aveti mai jos si "bannerul" ofertei 
 De asemenea, pentru toti cei care au raspuns intrebarii de pe Facebook, astazi am postat si bratarica asortata cercelusilor care v-au placut atat de mult. Este reglabila, asa ca nu va faceti griji. 
Pretul ei este de 18 lei.
Pana la urmatoarea postare, va doresc o zi minunata!
Promit sa imi fac timp sa pozez si celelalte accesorii :) Pupici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu