Oficial..

....VACANTAAAAA :) 
Timp liber, soare, poate mare :), relaxare, accesorii noi, plimbari si multe altele :)
Inca nu m-am obisnuit cu gandul ca sunt libera sa fac tot ce vreau, ca e vara si totodata, vacanta. Am trecut cu bine si de cea de-a doua sesiune si acum am nevoie de relaxare, sa imi recapat fortele :D
 In alta ordine de idei, vreau sa va spun ca vara asta am o groaza de treaba :). Am sa lucrez la multe accesorii pentru voi, deoarece am achizitionat multe materiale. Am adus pentru voi si ceasuri, dar din pacate a mai ramas doar cel maro, restul s-au dat.
Mai am doua lantioare cu pandantive din bronz, reglabile. Fiecare este 12 lei. 
In zilele urmatoare, voi mai posta accesorii si alte oferte pentru voi. Urmariti si pagina de Facebook pentru a fi la curent cu toate noutatile. 
Va pup si va doresc un weekend placut! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu