Prima experienta :)

Hey, dragilor!
Am revenit cu postarea legata de experienta primului targ handmade la care am participat in calitate de expozant, dar si de artizan :)
Dupa cum probabil stiti (de pe pagina de Facebook), targul a fost organizat de Alindesign events in Pitesti.
A durat doua zile, timp in care am cunoscut oameni noi, care au aceeasi pasiune ca mine. A fost extrem de placut sa ma aflu de partea cealalta, in spatele masutei si sa astept vizitatori, potentiali clienti. Voi participa cu siguranta si la alte targuri, poate chiar la urmatoarea editie care se va desfasura in acelasi loc, pe 7-8 septembrie :)
Tinand cont de faptul ca a fost prima data si eram foarte entuziasmata de aceasta "provocare", eu zic ca totul a decurs foarte bine. Dupa cum v-am spus in postarile anterioare, am lucrat mult la etichete, carti de vizita si alte detalii, pentru a fi sigura ca totul iese conform planului :D Cred totusi ca am reusit acest lucru deoarece am vazut multe zambete si am primit multe aprecieri.
In alta ordine de idei, vremea a tinut cu noi si a fost cald, poate prea cald :) Exceptie a facut ziua de duminica, atunci cand am avut si 2 reprize scurte de ploaie. Va recomand cu mare drag colaborarea cu Alindesign events deoarece pentru mine a fost una reusita, pe care o voi repeta oricand voi avea ocazia. Sunt niste oameni de incredere si foarte draguti, care va ajuta cu orice aveti nevoie.
Desi am avut aparatul de fotografiat cu mine in ambele zile, lenea si-a spus cuvantul si nu am facut prea multe poze :) Am reusit totusi sa imortalizez cateva cadre cu standul meu. Aceasta este infatisarea de sambata. Duminica am schimbat putin aranjamentul :)
Tin sa multumesc tuturor celor care s-au oprit, chiar si o secunda, la standul meu, tuturor celor care au apreciat munca depusa de noi, artizanii prezenti la targ, tuturor celor care ne-au oferit macar un zambet drept apreciere :)
O saptamana frumoasa va doresc!

P.S. : As fi vrut sa va impartasesc mai multe din aceasta experienta, dar sunt destule lucrurile pe care nu le pot exprima in cuvinte :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu