A inceput de azi sa cada cate un fulg..

Momentan s-a oprit, dar macar stim ca a venit iarna si se apropie sarbatorileeee :)
Nu stiu voi, dar eu abia astept Craciunul si toata atmosfera specifica lui.
Am avut grija sa imi ocup agenda cu o multime de proiecte, pe care sper sa le termin inaintea sarbatorile. Am lucrat cu drag si spor la lucruri noi, dar si la comenzile primite de la voi. Incerc sa ma tin de promisiune si sa postez ceva nou in fiecare zi, ca voi sa alegeti cadoul perfect pentru cei dragi. 
Pentru ca a fost o perioada destul de aglomerata si am preferat Facebook-ul, unde sunt postari mai scurte, am decis sa scriu cateva randuri si aici, insotite de pozele pe care unii dintre voi le-ati vazut deja.
Sa nu mai pierdem timpul, va prezint ultimele noutati :)
1. Tablouri realizate cu tehnica decoupage-ului. In functie de dorinte, le pot pune agatatoare sau suport.
 2. Cutiuta de bijuterii realizata tot cu servetel. Si-a luat zborul deja catre o prietena foarte buna :)
 4. Doua coliere noi :) Sunt realizate cu cabochon de sticla si accesorii de bronz.
5. Ceramicaaaa :) Imi plac mult canutele pictate si am decis ca a venit momentul sa incerc si eu. Mai jos puteti critica sau aprecia munca depusa :)
 6. Siiiiii...am reusit, in sfarsit, sa ma ocup si de piele :) Va povestisem acum ceva timp ca asteapta cumintica in dulap, dar acum i-a venit vremea. Nu am realizat decat ce vedeti mai jos, asa ca astept pareri :)
 Uff, cred ca e mai mult decat suficient pentru o singura postare :)
Va astept cu drag comentariile. De asemenea, am anuntat si pe Facebook, daca vreti sa faceti un cadou cuiva drag, realizat de mine, va rog sa imi scrieti din timp, sa fie gata la timp :)
Va puuuup :* O seara frumoasa!
Irina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu