Ne pregatim de sarbatori

Salutare, dragilor :)
Am reusit, in sfarsit, sa mai realizez cate ceva, in pauzele minuscule pe care le am. Mi-am facut atatea planuri si am atatea idei, dar din pacate nu stiu daca voi avea timp sa le termin pana la deadline.
Si sa incepem sa povestim....
Din surse sigure, am aflat ca se va desfasura un targ handmade, in perioada Craciunului, chiar la mine in oras. Desi nu m-am inscris (inca) m-am gandit la detalii. Voi avea din nou standul plin si diversificat pentru fiecare dintre voi, cei care ma veti vizita. 
Ieri m-am ocupat de o idee mai veche, care a prins contur si de care sunt foarte incantata deoarece am primit multe aprecieri si cuvinte frumoase. Este vorba de un ceas de perete (ii pot face si suport pentru birou, la cerere) decorat cu tehnica servetelului. Am primit si sfatul de a-i da cu putina patina de invechire pe margini, asa ca zilele viitoare voi posta rezultatul final.
Tot saptamana asta m-am ocupat de niste magnetei pentru frigider. De primul realizat sunt foarte mandra. A iesit exact cum imi doream :) Si m-am hotarat sa continui cu alte modele, pe care o sa vi le aduc si la targ.
Siiii..cum am fost harnicuta tare, am terminat si primele semne de carte :)
Va astept cu pareri si sugesti, sau chiar si idei. De asemenea, pentru comanda, ma puteti contacta pentru detalii.
Va pupicesc si va doresc saptamana frumoasa in continuare! :)

2 comentarii:

  1. Buna,

    As vrea sa stiu si eu pretul ceasului de perete.

    Multumesc.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna :)
      Este 30 lei (fiind mare ca dimensiune) Va pot da dimensiunile exacte, daca doriti. El are agatatoare, dar il pot realiza si cu suport :)

      Ștergere