Experiente noi :)

Hey, oameni dragi :)
Am revenit cu o scurta postare. Azi, cum am scapat de la cursuri, am dat o fuga pana la Creativ si m-am aprovizionat cu lucrusoare noi.
Aveam o forma de inimioara nefolosita si am reusit sa o aranjez. Eu sunt super incantata de cum mi-a iesit, dar va las si pe voi sa va dati cu parerea :) Am experimentat cu aceasta ocazie si stilul shabby chic. Imi doream de mult sa incerc, iar acum mi-am facut ceva curaj :)
Din pacate, m-am apucat tarziu de treaba si afara s-a intunecat. Asadar, pozele nu sunt chiar reusite.
In alta ordine de idei, am mai incercat ceva nou azi. Am aplicat servetel pe sticla si am realizat un mic "platou". Sper sa va placa :D
Cred ca am facut si o mica gafa :) Nu am avut rabdare sa se usuce adezivul pentru decoupage, si am aplicat un strat de acrilic. In urma acestui incident, m-am ales cu o pata alba, dar fiind prima experienta, o sa ma iert, sper sa ma iertati si voi :) Oricum, nu am rezistat si mi l-am oprit mie. O sa mai postez altele pe masura ce mai lucrez. 
Pana atunci, va pupacesc si va doresc un weekend minunat!
Urmariti pagina de Facebook pentru ca v-am pregatit multe suprize in luna cadourilor!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu