In sfarsit am reusit :)

Hi hi :)
Am reusit sa imi implinesc un vis <3
Mi-am luat "concediu medical" de joi, sa aflu ce e in neregula cu starea mea :) Cu ocazia asta, am dat o tura prin magazine si m-am ales cuuu... o masina de cusut :) Sunt mega fericita de aceasta realizare. Imi doream una din vara, dar visul mi s-a implinit abia acum. Am auzit de ea si am hotarat ca trebuie sa o vad. Bineinteles, nu am putut sa ies din magazin fara ea :)) Am gasit-o pe oferta de la Lidl, de unde am achizitionat si trusa de mai jos cu ate colorate, ca oricum duceam lipsa :))
Deja am testat-o si sunt foarte multumita de cum merge. Trebuie sa mentionez ca este foarte silentioasa, in comparatie cu altele pe care le-am vazut. Daca sunteti interesati, o recomand cu drag, asa ca dati fuga la Lidl, e foarte posibil sa nu mai gasiti :)
Din pacate, nu o pot folosi decat in weekend cand merg acasa :( Am atatea planuri cu ea si sper sa le realizez pana la Craciun.
Pana atunci, saptamana asta ma pun pe treaba, la accesorii noi :)
Va pupacesc :* si ne vedem curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu